Czas start


Wczoraj wpadł pomysł by zacząć pisać prywatnego bloga. Szczerze mówiąc nie jest to mój pierwszy blog. Miałam już internetowy pamiętnik z czasów gimnazjum, blog o Harrym Potterze, blog o grafice... niestety blogi te przepadły ponieważ Onet je usuną z powodu braku działalności na nich. Obecnie prowadzę bloga o fotografii, głownie zamieszczam na nim posty ze zdjęciami z sesji ;) (znajdziecie go w linkach). Posiadam także photobloga, który przez dłuższy czas zastępował mi internetowy pamiętnik.
Dlaczego nowy Blog?  Stwierdziałm, że potrzebuje czegoś nowego, świeżego, coś co skłoni mnie do ciągłego fotografowania(tak jak to było kiedyś) nie tylko dziewczyn na sesjach. Czegoś co skłoni mnie do zmian. Być może blog się do tego przyczyni. 
Co zamierzam tu pisać? No więc.. Na pewno opisywać historie z mojego życia, wstawiać mnóstwo zdjęć. Zastanawiam się nad poradami fotograficznymi/graficznymi. No i to co mi przyjdzie do głowy. 


Pierwsze posty są trochę takie bez sensu ale trzeba jakoś zacząć :) 
Pozdrawiam

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. super :) będziemy zaglądać!
    http://mkd.kusaj.eu/nati/

    OdpowiedzUsuń
  2. chetnie skorzystam z wszelkich porad foto/graficznych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do powyzszego komentarza ;) byl efektem tego, co napisalas w poscie:

      "Co zamierzam tu pisać? (...) Zastanawiam się nad poradami fotograficznymi/graficznymi."

      więc jeśli jakieś byś zamieściła, to chętnie poczytam - to miałam na myśli ;)

      Usuń