Powrót do biegania

Dziś od dłuższego czasu w końcu się zebrałam do biegania. Miałam chyba półroczną jak nie dłuższą przerwę. Biegać tak na prawdę zaczęłam na kilka miesięcy przed studniówką a było to dokładnie 4 lata temu, wiadomo chciałam wyglądać jak najlepiej na balu. Cel został osiągnięty.. No i tak przez te lata do dzis, uprawiałam sport z większymi bądź mniejszymi przerwami. Dodam, że kilka lat także tańczyłam(historia na inny post)
Ostatnio strasznie się zaniedbałam, przybyło kilka kilo. Wieczorne podjadanie, mało ryuchu. Daltego powiedziałam sobie STOP. Od dziś zaczynam intensywne treningi ;) Rano też idę biegać... trzymajcie kcuki bo ze wstaniem są u mnie zawsze problemy ;)




Ogłoszenie!!!

Mam do sprzedania byty z Deichmanna marki Graceland. Sprzedaje ponieważ są za małe :( Były założone 2 razy ( miałam nadzieję, że się rozejdą)

Rozmiar 36
wysokość obcasa 12 cm






Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. No podziwiam z tym bieganiem, ja wątpie żeby mi się chciało rano wstawać i biegać. Napisz koniecznie o tym tańcu :)

    OdpowiedzUsuń