misz masz

Myślałam, że częściej będę tu witać( Mam zamiar to poprawić :D )  . Niestety ostatni tydzień to istne szaleństwo strasznie mnie pochłonęła praca nad przygotowaniem festynu dla dzieci z przedszkola. Tak samo jak obrabianie zdjęć z sesji a jest tego naprawdę sporo. Co do festynu to z dziewczynami z grupy strasznie się denerwowałyśmy jak to wyjdzie.. Naszym zdaniem, nie wyszło to tak jak powinno ale ale babka od przedmiotu kultura fizyczna powiedziała, ze nawet całkiem nam to poszło.. ufff ;) dobrze było poczuć ulgę. Obecnie przygotowuje kupony prezentowe ;) które niedługo tu zaprezentuje.. 
Wczorajsza niedziela na spontanie :) a mianowicie kręgielnia w Karpaczu. Ze znajomymi wybraliśmy się do Hotelu Spa Sandra.  Uwielbiam grac w kręgle ale nie zawsze to mi wychodzi.. ;P 
Dzisiejszy dzień na pyłem biegu , sesja dla kolegów bo sprzedają auta.. :) potem biblioteka z Martą i pisanie pracy ...Dziś tak mało konkretnie ale następna notkę już mam zaplanowaną :) o czymś konkretnym :)
a o to kilka zdjęć z tamtego tyg i dzisiaj :) 

fotki z festynu:





Fotki z kręgli :


Taka niewyraźna bo fotograf był pod wpływem ;P 

I fotki z biblioteki i z domu :D


w tle Marta ;) 



Spadam do tych książek z góry. Miłego Wieczoru

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. No to widać, że się nie nudzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się twój blog :)
    + piszę książkę, zapraszam na 8 rozdział http://niezniszczalnaa.blogspot.com/2012/12/szkolenie.html
    ucieszyłabym się z komentarza, ponieważ jako młoda pisarka, zależy mi na tym... z góry dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń