Pomysł na dekoracje ściany

Niedawno mój pokój przeszedł dość sporą zmianę... Odbywał się w nim remont...  Teraz jest dużo przytulniej, ściany maja dwa kolory a mianowicie czerwony oraz piaskowy. Przechodząc do rzeczy, razem z mamą długo się zastawiałyśmy co można by było umieścić nad komodą. Pomysłów było wiele fototapeta( jest to teraz na topie ;)), obraz- tryptyk, naklejka(to był mój pomysł) no i pewnego dnia mama powiedziała mi, że chce kupić zegar. Od razu pomyślałam, że to beznadziejny pomysł, wtedy mama pokazała mi na allegro i po chwili wiedziałam, że chce taki zegar. Monza go ułożyć w własną kompozycję, jest fajnym elementem dekoracyjnym. ;) aa o to zdjęcia:





PS: jutro spodziewam się paczki z choinką ;) pewnie będzie nowa notka ;) 

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. kurcze swietny ten zegar ;)muszę popatrzyć bo fajny i praktyczny gadżet.

    OdpowiedzUsuń